Y.A.Psesh
← terug naar de sessies

Nu in de sessie

Nights Out

Metronomy

funkindietronicaelectropop
6,0
herluisbaarheid
De sessie
Zonder grappen begon dit alsof die ene semi muzikale vriend na een avond toenken garage band op heeft gestart. De nummers met meer zang hebben duidelijk mijn voorkeur door de rode draad die hier meer aanwezig is. On the motorway voelde als thuiskomen dankzij de aanwezige drums. The chase kwam direct in met een upbeat deuntje waar ik de hele tijd van genoot. Al met al een zeer funky album met een samenstelling van klanken en melodieën die je niet gauw ziet aankomen. Door deze hobbelige rit zal ik hem niet heel gauw aanzetten voor mijn eigen genot, wel gelachen niet geneukt. Beide remix platen aan het eind van het album zijn zeer nice.